עודכן: מרץ 2024.

כללי

קבוצת גבע רום בע"מ שואפת להבטיח שהשירותים שלה נגישים לאנשים עם מוגבלויות. קבוצת גבע רום בע"מ השקיעה משאבים משמעותיים כדי לסייע בהבטחת נגישות אתר האינטרנט שלה ולהקל על השימוש בו עבור אנשים עם מוגבלויות, מתוך אמונה חזקה שלכל אדם יש זכות לחיות בכבוד, שוויון, נוחות ועצמאות.

נגישות באתר Merlogia.co.il

Merlogia.co.il מציע את ווידג'ט הנגישות של UserWay המופעל על ידי שרת נגישות ייעודי. התוכנה מאפשרת ל-Merlogia.co.il לשפר את העמידה שלו בהנחיות הנגישות לתוכן אינטרנט (WCAG 2.1).

הפעלת תפריט הנגישות

ניתן להפעיל את תפריט הנגישות של Merlogia.co.il על ידי לחיצה על מקש הטאב כאשר הדף נפתח לראשונה או על ידילחיצה על צלמית תפריט הנגישות שמופיעה בפינת הדף. לאחר הפעלת תפריט הנגישות, אנא המתן רגע עד להעלאת תפריט הנגישות במלואו.

הבהרה

קבוצת גבע רום בע"מ ממשיכה במאמציה לשפר באופן קבוע את נגישות האתר והשירותים שלה, מתוך אמונה שזוהי חובתנו המוסרית המשותפת לאפשר שימוש חלק, נגיש וללא הפרעות גם לאלה מאיתנו עם מוגבלויות. במסגרת המאמצים להמשיך ולשפר ולתקן בעיות נגישות, אנו גם סורקים באופן סדיר את Merlogia.co.il עם סורק הנגישות של UserWay כדי לזהות ולתקן כל חסם נגישות אפשרי באתר שלנו. על אף מאמצינו לגרום לכל הדפים והתוכן ב-Merlogia.co.il להיות נגישים במלואם, ייתכן שחלק מהתוכן טרם הותאם לחלוטין לתקני הנגישות החמורים ביותר. זה עלול להיות תוצאה של אי-מציאת או זיהוי הפתרון הטכנולוגי המתאים ביותר.

כאן בשבילך

אם אתה נתקל בקושי עם תוכן כלשהו ב-Merlogia.co.il או זקוק לסיוע בכל חלק מהאתר שלנו, אנא צור איתנו קשר בשעות העבודה הרגילות כמפורט להלן ונשמח לסייע.

צור קשר

אם ברצונך לדווח על בעיית נגישות, יש לך שאלות כלשהן או אתה זקוק לסיוע, אנא צור קשר עם תמיכת הלקוחות של קבוצת גבע רום בע"מ באמצעות:
דוא"ל: yanivalm@gmail.com
טלפון: 0506825340

נגישות של המשרד בקבלת קהל

המשרד שלנו אשר ממוקם בבניין טיטניום ברחוב פרנץ אופנהיימר 4 בנתניה ממוקם בקומת הקרקע ומאפשר גישה לבעלי מוגבלויות.