פארק תעשייה מבואות גלבוע
  • שטח אזור התעשייה בדונם 850
  • עמוד א.ת ברשות המקומית לחץ כאן
  • טלפון מנהלת אזור התעשייה 0505959599
תב"ע: אחסנה / לוגיסטיקה, מסחר, תעשייה

פארק תעשייה מבואות גלבוע

פארק תעשייה מבואות גלבוע: חזון עתידי לעסקים, לוגיסטיקה ומסחר

בלב עמק יזרעאל, סמוך לצומת מגידו ובקרבת כביש 6, ממוקם פארק תעשייה מבואות גלבוע – אורווה חדשה של עסקים, תעשייה וחדשנות. על שטח כולל של כ-850 דונם, הפארק מתגאה בתשתיות מתקדמות, סביבה ירוקה ואקולוגית, ומגוון רחב של אפשרויות לעסקים קטנים ובינוניים, מסחר, היי-טק, לוגיסטיקה ותעשייה נקייה.

יתרונות ייחודיים לעסקים

הפארק מציע לבעלי עסקים מיקום אסטרטגי, קירבה לתחנות הרכבת החדשות של רכת העמק, טבות מס משמעותיות כאזור עדיפות א', ועלויות תחזוקה אטרקטיביות. סביבת עבודה איכותית, ירוקה ומתקדמת ממתינה לכל המצטרפים למהפכה העסקית בגלבוע.

תשתיות ושירותים

ב"מבואות גלבוע", התשתית הירוקה והמתקדמת בלטה: מערכות ירוקות, מדרכות רחבות, פינות נוי וגינון, ופיסול סביבתי. בנוסף, הפארק כולל בתי קפה, מסעדות, שירותים בנקאיים, דואר ומרכז כנסים – כל מה שנדרש לקידום עסקי ורווחת העובדים.

קבוצת הלה: חזון לפיתוח הצפון

מאחורי היוזמה עומדת קבוצת הלה, שמאמינה כי תעשייה חזקה ומתקדמת היא המפתח לפיתוח ושגשוג הצפון. הפארק מיועד להיות עוגן מרכזי בכלכלת האזור, עם יצירת למעלה מ-10,000 מקומות עבודה חדשים, תוך שינוי הפנים של האזור למרכז עסקי ותעשייתי בולט.

מצטרפים למהפכה ב"מבואות גלבוע"

פארק "מבואות גלבוע" מזמין אתכם להיות חלק ממהפכת עסקים חדשנית, בסביבה מתקדמת ותומכת. זו הזדמנות ייחודית לקחת חלק בפרויקט ראשון מסוגו בישראל, שמבטיח להעניק ערך מוסף לעסק שלכם ולקדם את פיתוח הצפון.

מחסנים לוגיסטיים באזור התעשייה

No data was found