תב"ע: אחסנה / לוגיסטיקה, מסחר, תעשייה, משרדים

פארק העסקים כפר-סבא

פארק העסקים ואזור התעשייה בכפר-סבא: מרכז לחדשנות, מסחר והיי-טק

בלב השרון, עומד לצד פארק כפר-סבא הפורח, אזור התעשייה ופארק העסקים של כפר-סבא, מתחם חדשני שהופך ללב הפועם של הפעילות המסחרית והתעשייתית באזור.

פארק העסקים כפר-סבא: חדשנות ונגישות

מתפרש על כ-600 דונם, פארק העסקים כפר-סבא מציע מיקום אטרקטיבי בסמוך לצירי תנועה ראשיים, כולל כביש 6 וכביש 5504, מה שמאפשר נגישות מעולה לחברות הפועלות בו. הפארק מטפח את כל קשת העסקים מלוגיסטיקה ותעשיות מתקדמות דרך משרדים ועד מסחר ותעשייה, בתוך מרחבי קרקע בבעלות פרטית.

אזור התעשייה כפר-סבא: ותק וחדשנות

אזור התעשייה הוותיק בעיר ממוקם בחלקה המזרחי ובו כ-400 עסקים במגוון תחומים. שינוי מהותי בתמהיל העסקים וגידול בחברות הייטק ובשטחי מסחר מעיד על דינמיות וחדשנות מתמדת. התכנונים להפך תחבורתי ותדמיתי עתידיים, כוללים את הקמתו של פרויקט BRT השרון, מבטיחים להעלות את איכות החיים והעסקים באזור.

מרכז הקניות G כפר-סבא: חוויית קנייה בלתי נשכחת

בשטח של כ-50,000 מ"ר, מרכז הקניות G כפר-סבא מציע חוויית קנייה עשירה עם חנויות מותגים מובילים, מסעדות, בתי קפה ומוקדי בילוי, תוך שהוא מחדיר מסחר סיטונאי וקמעונאי לאזור.

פארק כפר-סבא: פנאי ואקולוגיה

הפארק המשתרע על פני כ-250 דונם, מציע כרי דשא, חי פארק וסקייט-פארק, מהווה מרחב ירוק ומרענן המזמין את תושבי העיר והסביבה להנות מפעילות פנאי וספורט.

עתיר ידע: המרכז לחברות היי-טק בכפר-סבא

בדרום מזרח העיר, אזור עתיר ידע מאגד כ-70 בתי עסק, רובם חברות היי-טק. גובל בכביש 531 וכביש 40 ובסמוך לכביש 6, האזור מציע נגישות נפלאה. "אושי לנד", מרכז חווייתי מתקדם, מציע עולם של בילוי ופנאי עם בתי קולנוע, מגוון של חנויות ואפשרויות הסעדה, מהווה מגנט לתיירות ופנאי.

אזורי התעשייה והעסקים בכפר-סבא מוכיחים כיצד שילוב של חדשנות, נגישות ודינמיות יכול ליצור מרכז פורח למסחר, תעשייה וטכנולוגיה, המשרת את תושבי העיר והאזור בכללותו.

מחסנים לוגיסטיים באזור התעשייה

שטחים: 36000 –
200 מ"ר
אחסנה
מסחר
תעשייה
פארק העסקים כפר-סבא